9 Mart 2017 Perşembe

İstanbul Kırmızısı - Vizyon Tarihi Mart 2017



Vizyon Tarihi :                  3 Mart 2017
 Yapımı ;                             2017-Türkiye
Tür :                                    Dram, Romantik
 Yönetmen ;                      Ferzan Özpetek
 Oyuncular ;                      Tuba Büyüküstün, Halit Ergenç, Mehmet Günsür
                                            Nejat İşler, Zerrin Tekindor
Senaryo ;                           Ferzan Özpetek , Gianni Romoli
Yapımcı ;                           Tilde Corsi

Filmin öyküsü bana sürükleyici gelmedi. Hatta zaman zaman dikkatim dağıldı diyebilirim.Bir sinema seyircisi olarak beyaz perdede öykünün içinde yaşamak isterim.,Bu filimde böyle bir duygu hissetmedim.Hikayeyi zaman zaman kaçırdım...

Senaristlerin filmin sonunu seyirciye bırakma olayını oldum olası sevmedim.. Film müziği duyamadım..Filmde aklımda kalan ne bir melodi nede bir nota var..Sadece Karaköy'e kazık çakan şahmerdan sesini hatırlıyorum..

Gece çekimlerini başarılı bulmakla beraber, Halit Ergenç im boynunu ve kafasının arkasını çokca perde de görüyoruz..Buna bir anlam veremedim..

Nejat İşler filimde sadece 10 dakika gözükmesine rağmen çok iyi performans gösteriyor.
Orhan rolündeki Halit Ergenç bilgisayarda eski haberlerde oğlunu görmesi sırasında gösterdiği oyunculuk performansını ve Aylin rolündeki Zerrin Tekindor ve Halit Ergenç in 
saatçi dükkanındaki eski anılara dönük konuşmalarındaki performanslarını etkileyici buldum..

Sonuç olarak bu filme gitmeseniz de bir şey kaçırmış olmazsınız düşüncesindeyim..Vizyon dan kalktıktan sonra seyredilebilecek vasat bir film diyebilirim..

İlgimi çeken ve filimden alıntı birkaç cümle ; 

1-Kötü alışkanlığı olmayana asla güvenmem..
2-İstanbul bir sürtüktür kimseyi geri çevirmez..
3-Acı insanları uzaklaştırır yada sonsuza kadar birleştirir.
4-Veda gözle seven içindir..Gönülden sevenler asla ayrılmaz..

5-Geçmişe takılı kalan bugünü kaçırır..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder