6 Nisan 2017 Perşembe




Vizyon Tarihi:24 Mart 2017
Yapımı:2017 - Türkiye
Tür:Dram ,  Komedi ,  Romantik
Yönetmen:Ahmet Katıksız
Senaryo:Deniz Akçay
Yapımcı:TAFF Pictures

Yönetmen Ahmet Katıksız 'ın filmoloji geçmişi aşağıdaki gibi.

Kara Para Aşk (2014)
Babam İçin (2012)
6 Mantı (2012)
Halil İbrahim Sofrası (2010)
Kül ve Ateş (2009)
Yol Arkadaşım (2008)

'' Benim hiç keşkem kalmadı, olan neyse olması içindir.''
'' Yağmurdan sonra toprağın kokusunu içine çekmeyi unutma ''

Hüzünlü bir aşk hikayesi. Konusu ve hikayesi sürükleyici.Aileniz ile seyredebileceğiniz bir film.
Filiz Ahmet ve Ege Aydan ı başarılı buldum. Fahriye Evcen ve Murat Yıldırım daha iyi olabilirlerdi diye düşünüyorum. Görselliği kostüm ve makyajından daha ziyade senaryosu ile ön plana çıkan bir film...Filmde kullanılan ''şarkı ve sesler'' aklımda kalmasa da film içinde yerinde kullanılmış ve başarılı buluyorum.İyi seyirler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder